bazeldodoandpickle: never let them play the game
Deafviper Subscribed with Twitch Prime.
LRRbot: lrrSPOT Thanks for subscribing, Deafviper! (Today's storm count: 61)
malexus101: oh my
sopranocat: I definitely shared before but hey subtrain hell
52cardcombo Subscribed at Tier 1.
LRRbot: lrrSPOT Thanks for subscribing, 52cardcombo! (Today's storm count: 62)
m0nkeyrama: NotLikeThis NotLikeThis NotLikeThis
TXC2: sorinplaneswalker lrrHEART
Jake_the_guy: heck ya gift subs keep the train going!
TStodden: We almost hit 500 yesterday.
EvilBadman: Please top throwing sub chairs into the ring!
tendrilsoftragedy: lrrHEART lrrHEART lrrHEART lrrHEART
sopranocat: Is 'Subpocalypse week' actually a thing?
Garuuk_Predator_of_Scrubs Subscribed at Tier 1. They've subscribed for 4 months, currently on a 4 month streak!
Garuuk_Predator_of_Scrubs: Four months? Thats almost as long as as a third of a year!!!
LRRbot: lrrSPOT Thanks for subscribing, Garuuk_Predator_of_Scrubs! (Today's storm count: 63)
Mr_Plutonium Subscribed with Twitch Prime. They've subscribed for 7 months, currently on a 7 month streak!
Mr_Plutonium: lets add to the train
LRRbot: lrrSPOT Thanks for subscribing, Mr_Plutonium! (Today's storm count: 64)
Lord_Hydraos: lrrFINE
caimheul Subscribed with Twitch Prime. They've subscribed for 27 months, currently on a 15 month streak!
LRRbot: lrrSPOT Thanks for subscribing, caimheul! (Today's storm count: 65)
Foxmar320: lol
TXC2: LETS DO IT!
PulseGun Subscribed with Twitch Prime.
LRRbot: lrrSPOT Thanks for subscribing, PulseGun! (Today's storm count: 66)
Lafajet Subscribed at Tier 1. They've subscribed for 6 months, currently on a 6 month streak!
LRRbot: lrrSPOT Thanks for subscribing, Lafajet! (Today's storm count: 67)
Kthanid: katesSir It's just not going to end.
MilkInBag: seabatTROG seabatTROG seabatTROG seabatTROG
Foxmar320: Ok we got there. Made it to the game lol
EvilBadman: WARNING: Scary games be scary. Don't listen to this with headphones + max volume.
m0nkeyrama: Creepy old man sheriff
MilkInBag: why is the game grey
tendrilsoftragedy: i can hear it too!
malexus101: @m0nkeyrama thx for reminding! I was actually doing that
gaming_neko_ramona: Isn't the game blown out a bit?
kumatsu: last time on dragon ball z, we were on episode 2 of charging the spirit bomb
YesAdamYes Subscribed with Twitch Prime.
LRRbot: lrrSPOT Thanks for subscribing, YesAdamYes! (Today's storm count: 68)
TXC2: "Previously: On Avatar...."
tendrilsoftragedy: light looks a little off
GCU_OfCourseIStillLoveYou: RE2! Oh my god it's been a while.
AshBurnem Subscribed at Tier 1. They've subscribed for 41 months, currently on a 29 month streak!
AshBurnem: <3
LRRbot: lrrSPOT Thanks for subscribing, AshBurnem! (Today's storm count: 69)
paladinjolina: frankerz1000 frankerz100 frankerz100 frankerz100 frankerz100 frankerz100
MilkInBag: EXCUSE ME ADAM
TXC2: SUB HYPE NICE
Mt_Storm: lrrWOW
m0nkeyrama: ? @malexus101
caimheul: @MilkInBag Because no one dusts in the zombie apocalypse? :-P
Jake_the_guy: GE ADAM
A_Dub888: lrrWOW
PMAvers: Like Mom's spaghetti.
TXC2: lrrSPOT lrrHORN lrrSPOT
A_Dub888 Subscribed at Tier 1.
LRRbot: lrrSPOT Thanks for subscribing, A_Dub888! (Today's storm count: 70)
cardinalwiggles: is this game scary ? like amnesia dark descent or is it just a little bit creepy
tendrilsoftragedy: much better thanks Ben!
brainbosh Subscribed with Twitch Prime.
brainbosh: Best Boys
LRRbot: lrrSPOT Thanks for subscribing, brainbosh! (Today's storm count: 71)
Foxmar320: Yeah Ben is ready for any challenge in this game Kappa
malexus101: @m0nkeyrama sorry, missclick mention :s
TXC2: cardinalwiggles it;s a resdent evil game, so yes?
HondoTrigger: does men know he can sneak passed lickers if he goes slow?
m0nkeyrama: LUL
HondoTrigger: *ben
GCU_OfCourseIStillLoveYou: get grunched real good
Keknar: The hype train
disebot: Howdy y'all
m0nkeyrama: oooh myy
Foxmar320: Hey big guy
weff47: run
TheMoatman: First we gonna ROCK
Mister_BlueSky Subscribed with Twitch Prime.
Mister_BlueSky: Cue up the Yakety Sax.
LRRbot: lrrSPOT Thanks for subscribing, Mister_BlueSky! (Today's storm count: 72)
Nightvalien28: oh lawd he is coming
TheMoatman: then we gonna ROLL
Theycallmejokke: StaAars
MilkInBag: SKRRRRRR
Astra7525: bwahaha
HondoTrigger: HE CAN GO UP LADDERS
lifecharacter: He a comin
GCU_OfCourseIStillLoveYou: no you took the HAT
TXC2: CHEEVO
Astra7525: IT BEGINS
MilkInBag: thanos?
KidAmn: OH LAWD HE COMIN
m0nkeyrama: OH LAAAWD
NimrodXIV: oh lawd
breathlessisthehunt: Oh lawd
GCU_OfCourseIStillLoveYou: HE COMIN
m0nkeyrama: HE COMIN
Amentur: He gonna give it to ya
disebot: WOW this is 💯 from moment one
HondoTrigger: keep running!
TehAmelie: Dear Dr Alex, do you have some fun way to say "flammenwerfer" too? /just curious
brainbosh: RUN BOY RUN
MenomeTwitch: X IS GONNA GET YA
arcaneIllumination: Wait, what did Ben take off?
caimheul: Creepy music, he comin
pterodactyl_noises: nope.jpg
Mr_Horrible: That hat was his favorite!
Jake_the_guy: that hat was his FAV
Foxmar320: I was waiting for this all last stream
airgidcrann: The Ultimate Bioweapon!
Earthenone: occupado
holidayMD Subscribed at Tier 1.
holidayMD: Mr. X gonna give it to yeah
LRRbot: lrrSPOT Thanks for subscribing, holidayMD! (Today's storm count: 73)
MilkInBag: MAWP
Foxmar320: Alex is correct
lifecharacter: Rope his dope
tim19862: Glass shark want fat kid Kappa
TXC2: Jukes jukes!
shurtal Subscribed at Tier 1. They've subscribed for 44 months, currently on a 44 month streak!
shurtal: Knock knock, open up the door, what's next? The non-stop pursuit by Mr. X
LRRbot: lrrSPOT Thanks for subscribing, shurtal! (Today's storm count: 74)
iamnolionheart: X GON GIVE IT TO YA
GCU_OfCourseIStillLoveYou: the OG unkillable running encounter
1losttheGame: oh he is in this game
MilkInBag: he lifts
TheMoatman: I ain't got it, so you can'
caimheul: Now hide in a locker like Alien right? :-P
kynelwynn: Thhhhaaaaaat's Mr. X
TheMoatman: t get it
pterodactyl_noises: thank you for sharing, Adam
tim19862: oh wow Adam
wicker_knight: he's like 6 people in a trenchcoat
weff47: he lifts
KidAmn: "I wanna cup of that guy's piss" jesus Adam
DrasonSpike Subscribed at Tier 1.
DrasonSpike: Yeah, Best zom-bois!
LRRbot: lrrSPOT Thanks for subscribing, DrasonSpike! (Today's storm count: 75)
DigitalSeahorse: Mister_BlueSky mister165Wave kenohkBubble sergeHeart
InkyGhoast: sorry I missed it,w as that Mr X or our other friend
Jake_the_guy: adam asking for piss is strange
Mr_Horrible: get ready for another 15 hours of roping dopes, Ben
tendrilsoftragedy: weird flex but okay
Foxmar320: In this game he is in both A and B games
cardinalwiggles: O.O
tim19862: that again... :/
HondoTrigger: you can get away from him and hide in a room and not make a noise and he'll go away for a bit
tim19862: oh!
InkyGhoast: I just got off the phone, I have a job interview next week!
MilkInBag: frames, where did you fall off
m0nkeyrama: suuure Adam
edgar_j: frame drops for anybody else?
airgidcrann: that's a Tyrant
rocketjohn: frames?
tim19862: That makes much more sense.
seryph_alethea Subscribed with Twitch Prime.
LRRbot: lrrSPOT Thanks for subscribing, seryph_alethea! (Today's storm count: 76)
GCU_OfCourseIStillLoveYou: his piss is probably gasoline or something lord only knows what got engineered in
Juliamon: Big frame issue
NimrodXIV: frames on the floor
TXC2: yeap losing frames here
rocketjohn: yeah, drop tastic
lifecharacter: X stole our frames.
DigitalSeahorse: feliciaOoh feliciaOoh feliciaOoh
Jake_the_guy: frames are spooped
Mr_Horrible: @inkyghoast PogChamp
MrOrderlyChaos Subscribed with Twitch Prime.
LRRbot: lrrSPOT Thanks for subscribing, MrOrderlyChaos! (Today's storm count: 77)
Pteraspidomorphi: Oh I was about to ask
Foxmar320: Yeah im getting a lot of frame drops
TheBob58: Can you guys install the mod that makes DMX play when Mr. X is present?
PinkHoneyCMB: pride101 Hats off to you, Ben. (Pink Honey Comb)
Jeezy56: twitch can't handle all these frames
1losttheGame: i was hoping it was just my internet
malexus101: frames are getting syncopated
Rhynerd: I lost some frames too.
hyralt: Dropping frames.
TXC2: Gods and it was so good during magic
TwilightAvalon: big frame rate issues
Pteraspidomorphi: I see more still frames than moving ones :P
sir_jack_DB: the stream is just puking frames all over the place
tendrilsoftragedy: Hodor now is not the time to post Dice Friends to youtube.
tim19862: [x] Get called Twitch Chat by Adam :D
wicker_knight: shoot Marvin in the Face
HondoTrigger: HE WOULD WANT YOU TO KILL HIM
m0nkeyrama: my frames :(
pterodactyl_noises: Ben this isn't very nice
Amentur: I'm also having frame issues lrrAWW
HistorysGr8estMonster: "He deserves a grave!"
Dared00: Oh wow, we're dropping hard
caimheul: But think of the B playthrough!
Jorge4hg: holy frames
Foxmar320: Frame drops are super bad
rocketjohn: omg, the slideshow is real
MilkInBag: daddy, don't tell Ben what to do BabyRage
disebot: Marv :( :( :( :(
Keknar: You do not hesitate. - Marvin
pterodactyl_noises: yeah frames als
madmictlan: frames... :(
lifecharacter: Those are some big boots.
supertwinkman: frame issues!!!
DiabeticMaddness Subscribed at Tier 2.
DiabeticMaddness: boo
LRRbot: lrrSPOT Thanks for subscribing, DiabeticMaddness! (Today's storm count: 78)
ZethRuss Subscribed with Twitch Prime.
ZethRuss: thanks for the streams and all the entertainment :)
LRRbot: lrrSPOT Thanks for subscribing, ZethRuss! (Today's storm count: 79)
wicker_knight: Intentionally Shoot Marvin in the Face
Metric_Furlong: the frames are too scared to stick around
TXC2: LoadingReadyRun we getting bad frame loss
Rhynerd: Marvin would have wanted you to shoot him.
tim19862: yeah, the frames
InkyGhoast: oh lawd he comin
carry_on_crow: yeah, frames are real bad
Theycallmejokke: Yikes
MinniChii Subscribed with Twitch Prime.
MinniChii: Oh 25 months! To be that young again.....
LRRbot: lrrSPOT Thanks for subscribing, MinniChii! (Today's storm count: 80)
GCU_OfCourseIStillLoveYou: the frames are running away too
Xinran Subscribed at Tier 1.
Xinran: Yeah! RE2 is the best sub anniversary!
LRRbot: lrrSPOT Thanks for subscribing, Xinran! (Today's storm count: 81)
InkyGhoast: BOO
Astra7525: We can't see anything. Stream keeps freezing
Earthenone: maybe swap ingest servers to make the stream visable?
DigitalSeahorse: godammit twitch, the video was stuck on a still ad making me think it was offline all this time!
Nigouki: losing ALL the frames
HondoTrigger: slideshow
cardinalwiggles: You will go to bed without any desert if you do not shoot your ex friend in the head right now mister!
rocketjohn: @LoadingReadyRun can you pause whilst you sort the frames?
caimheul: Big man is so large he is taking up grames
tendrilsoftragedy: i got no frames
MugiwaraLexi: Are you all having serious frame drops at all?
Mt_Storm: We are seeing none of this lrrAWW
NimrodXIV: this slideshow is intense
Jake_the_guy: we dea
MilkInBag: the frame drop makes it 100% scarier
caimheul: *frames
m0nkeyrama: Nooo these frames are messing with the spooks :(
HistorysGr8estMonster: Mr X gave it to the frames.
Mr_Horrible: H E K K I N C H O N K
DigitalSeahorse: if you not getting stream, refresh
Foxmar320: LoadingReadyRun chat has 0 frames
hyralt: I'm getting 1 frame every 5 seconds or so.
rocketjohn: so much happening that none of us can see
sopranocat: yeah major frame drops
tim19862: Good internet connection and loosing frames, so, must be twitch ingest or something.
Metric_Furlong: this is the spoopiest slide show I've ever listened to :p
Theycallmejokke: 1,5 frames lrrFINE
Nigouki: new fiber is all clogged up already?
pterodactyl_noises: yeah I'm dropping like crazy
Juliamon: "There's so much happening!" And it's all unseen to us...
brainbosh: Cant see shit with all these frames on the ground.
Gascitygaming: ok good, not just me
Earthenone: chat is on audio only
LordShadner: in the OG you could "down" Mr. X but he would show back up later
tendrilsoftragedy: hahaha
DigitalSeahorse: also yes dropped frames
Mr_Plutonium: Going full powerpoint
sifonaonline: Twitch be borked.
m0nkeyrama: major issues
A_Catastrophic_Success: So scary he made twitch drop the frames
Tregelen Subscribed at Tier 1.
LRRbot: lrrSPOT Thanks for subscribing, Tregelen! (Today's storm count: 82)
banderbear91 Subscribed with Twitch Prime. They've subscribed for 17 months, currently on a 17 month streak!
banderbear91: Spoops!
LRRbot: lrrSPOT Thanks for subscribing, banderbear91! (Today's storm count: 83)
breathlessisthehunt: Good not just me
rocketjohn: yeah, getting a frame every 5 seconds
wicker_knight: both
HondoTrigger: you are
tim19862: you
m0nkeyrama: you
rocketjohn: all of you
Juliamon: You
DigitalSeahorse: PAUL
Astra7525: You are
brainbosh: Both
fiftymcnasty: classic windows frame issues
Zaraka00: stream
LordShadner: You
MilkInBag: the stream
J_Roles: stram
edgar_j: you
Dared00: You are dropping
Pteraspidomorphi: It's the whole place
lifecharacter: You are dropping frames.
DigitalSeahorse: you
sir_jack_DB: jesus fucking christ, I can't see a damn thing happening
HistorysGr8estMonster: Both.
Foxmar320: Everything
Jake_the_guy: you
emberBecky: you
TheMerricat: you
caimheul: You were dropping frames
MugiwaraLexi: Ok I was wondering if it was my Playstation or not.
ryuhimora: you are
sifonaonline: You.
CavemanKellen: you
TXC2: you
Amentur: You
Metric_Furlong: stream
tendrilsoftragedy: both
1losttheGame: the stream
Gascitygaming: whole stream
malexus101: you
morgoth_bauglyr: the stram is
gaming_neko_ramona: The stream was dropping frames
MinniChii: not just me, good. So many dropped frames
The_Ocean_who_Subbed: you are
TwilightAvalon: both
DrasonSpike: Mr X is dropping frames all over this shit
J_Roles: oooof
ComplexedOne: you
Mister_BlueSky: Audio seems fine. Video not so much.
tendrilsoftragedy: whole stream
QwertMints: auido is solid
ValtheDrake: you, cause you are also frozen
DigitalSeahorse: Alex is froze
TheMerricat: it' almost as bad as when I"m torrenting
The_Ocean_who_Subbed: must be twitch
brainbosh: You guys are freezing up
DiabeticMaddness: both
QwertMints: just visuasl
tim19862: ingest, maybe?
1losttheGame: you are dropping a lot of them
LRRTwitter: @loadingreadyrun> This week our heroes brave a series of unimaginable horrors: the suburbs, bus travel and teenagers. | https://www.youtube.com/watch?v=zZk1dGGR9mM || https://www.twitter.com/loadingreadyrun/status/1093258264542728192
KidAmn: Just Adam dropping frames
iammorthos: very much you
rocketjohn: yeah, this is no good.
inkorstardust: Audio is good, video is a slideshow
MansRoad: video keeps freezing for me
Mr_Horrible: the whole stream
Tregelen: Mr X makes the game chug a little
supertwinkman: video is dropping frames
TheMerricat: it's a bit of a slideshow
J_Roles: the stutter
iammorthos: lasting about a second or so
MansRoad: audio is fine
Rhynerd: Seems to be a whole stream issue for us.
captain_khaine: I thought it was just me
SajuukSjet: twitch is not having a good time
malexus101: audio is totally fine, video is not
gaming_neko_ramona: Twitch is bamboozled
Seirhune: All things have dropped the frames
caimheul: Light the Paul signal!
Jake_the_guy: at least we found a safe space to hide for now
ryuhimora: audio is fine, video is having huge stoppages
J_Roles: gets boshy everytime
aClonedPickle: light the paul signal
DigitalSeahorse: Paul in haus?
SpookySpaghooti: hey Lrrfriends!
TwilightAvalon: Audio is working fine, its the visual
Astra7525: I think it was restarting xsplit the last time
tim19862: O_O
chi7891: Stream dropping frames
QuantumTwitch: its dropping like crazy
EvilBadman: Graham may know
J_Roles: audio dropped
Mangledpixel: you'll have to narrate
Amentur: Light the Paul-beacon lrrSLOTH
Theycallmejokke: Quick to the roof, light the Paul beacon
MilkInBag: F
Juliamon: And off
SpookySpaghooti: F
supertwinkman: F
Forgebold: F
TheMerricat: stream dead!
Mr_Horrible: Frames have also been spooked into running by Mr. X
J_Roles: F
breathlessisthehunt: F
Cepsys: F
tendrilsoftragedy: f
TheMerricat: F
malexus101: F
BrindleBoar: F
madmictlan: F
Foxmar320: Yeah we missed everything since Mr. X showed up
wicker_knight: baibai
cardinalwiggles: LOL
bazeldodoandpickle: f
TwilightAvalon: SUMMON PAUL
brainbosh: katesRip
rocketjohn: The moonbase calls for aid!
NimrodXIV: lrrFINE
Keknar: Light the paul signal.
hyralt: Y'all sound wonderful, but I can't see shit.
caimheul: f
Jake_the_guy: oh ya xplit has been on for a long time, that may be what caused it
J_Roles: big yikes from me dog
TStodden: It's a Twitch frame sale! 10% off all frames!
aClonedPickle: pretty sure that was an intentional off
MenomeTwitch: X got 'em
chi7891: F
ValtheDrake: "maybe we should just" and stream shuts down ;)
Mister_BlueSky: katesTry
m0nkeyrama: Dang, we missed most of that chase
Jeezy56: lrrFINE
MinniChii: st-st-st-stuttering!
madmictlan: summon the Paul
tendrilsoftragedy: so everyone get your subs ready again.
Markster981: seabatTROG seabatTROG seabatTROG seabatTROG
cardinalwiggles: i think the Resident Evils might have got them
DigitalSeahorse: maybe we should just...F yep
GCU_OfCourseIStillLoveYou: X got 'em
aylashae: why am i being spammed by ads?
tim19862: D: eek! Zippo sounds and stream drops O_O
Metric_Furlong: Mr. X is so powerful he killed the stream
prystigia: tbh I'm just glad it wasn't just my shitty internet xD
Mowdownjoe: It might be the ingest thing..
Foxmar320: Mr. X killed the stream
SpookySpaghooti: yeah its just the visuals
Jorge4hg: i never seen them drop that bad
tendrilsoftragedy: lrrDOTS lrrCIRCLE lrrARROW
TheMerricat: X... not gonna give it to ya?
TwilightAvalon: Press "P" for PAUL
TXC2: OK chat lets all stay clam
SpookySpaghooti: X gonna give it to ya
tendrilsoftragedy: P
chi7891: P
hyralt: P
HondoTrigger: P
SpookySpaghooti: P
arcaneIllumination: P
ryuhimora: P
A_Catastrophic_Success: P
QwertMints: offline?
TheMerricat: P
ShadeofHades: P
Earthenone: G
ZethRuss: has somebody told Adam about his homestream yet ?
DigitalSeahorse: panicBasket sergeScopeCreep
DrasonSpike: Heck Mr X gave it to us
Theycallmejokke: lrrFINE panicBasket lrrFINE
chi7891: G
lare291: @SpookySpaghooti Whaaat?
aClonedPickle: Adam is aware
HondoTrigger: @ZethRuss yes
TXC2: ZethRuss yes he knows
Metric_Furlong: ZethRuss he knows
HistorysGr8estMonster: Probably just restarting or something.
Earthenone: adam is boosting his metrics
ZethRuss: ok
Astra7525: I suspect Mr. X TOOK it from us
TheMerricat: what happened to Adam's homestream?
josh_le_crafter: stream opens to getting murdered by 1t different things
Juliamon: The last time I saw framedrop that bad was when uploads were on the same connection
DigitalSeahorse: lrrFINE lrrFINE lrrFINE
chi7891: Press G for Graham
PinkFlashu: o.o
pterodactyl_noises: the zombos ate the stream
Amentur: Adam left it online
red_shoes_jeff: What happened? they die while I was making noodles?
SpookySpaghooti: Serge stealing all the bandwidth for his comfy minecraft streams
Mister_BlueSky: OWLgg
DRMagnify Subscribed with Twitch Prime.
LRRbot: lrrSPOT Thanks for subscribing, DRMagnify! (Today's storm count: 84)
Juliamon: red_shoes_jeff huge framedrop issue
hyralt: Mr Stark, the frames don't feel so good!
PMAvers: Generally considered to be called "Pulling a Turner."
SpookySpaghooti: @red_shoes_jeff stream broke
TXC2: I wonder if the new fibre is being switched over too?
DrasonSpike: probably just new fiber having issues
ThingsOnMyStream: frame drops make me sad :(
SpookySpaghooti: #blameJames
DigitalSeahorse: ferociousGG
tendrilsoftragedy: lrrFINE lrrFINE lrrFINE lrrFINE
TXC2: HI paul
Foxmar320: Im surprised Mr. X didn't hit Marvin. He normally backhands zombies out of the way
Juliamon: It's Paul!
celebgurth Subscribed with Twitch Prime.
LRRbot: lrrSPOT Thanks for subscribing, celebgurth! (Today's storm count: 85)
DigitalSeahorse: it's Paul? :O
Jorge4hg: hi paul
TwilightAvalon: Imagine having to call Graham about feeling sick and saying "Mr. Stark, I dont feel so good..." Kappa
SpookySpaghooti: Luap
josh_le_crafter: Hi paul!
TheMerricat: @DrasonSpike they ere saying they couldn't see it on their end, I would have assumed if it were a fiber issue, they'd have gotten the issue on their side as well.
DigitalSeahorse: sergeHeart
demondrinkingtea Subscribed at Tier 1. They've subscribed for 9 months, currently on a 8 month streak!
demondrinkingtea: Spoops!
LRRbot: lrrSPOT Thanks for subscribing, demondrinkingtea! (Today's storm count: 86)
hyralt: Where's Paul? I just see stream offline.
Foxmar320: Paul is in chat
lighting_bolt_123: it says the broadcast is over
Juliamon: hyralt in chat as ThingsOnMyStream
hyralt: @Foxmar320 ty
toxic_citizen: rooSip
lighting_bolt_123: plz help
hyralt: @Juliamon ty
Rhynerd: They’re fixing a frame drop ossue
Mister_BlueSky: The Paul is coming from inside the chat. feliciaOoh
TXC2: lighting_bolt_123 we're fixing a frame loss issues
DigitalSeahorse: spoops today....spoops tomorrow ...this is the only toilet emote I got now I guess feliciaFlush
tendrilsoftragedy: Paul is the chat
Foxmar320: Stream will be back shortly just hold on
lighting_bolt_123: ahhh ok
ThingsOnMyStream: The new fibre connection at the moonbase shouldn't effect the stream (the stream is still running on our secondary, shaw connection
tendrilsoftragedy: we are all Paul in our own way.
josh_le_crafter: There is a paul inside us?
TXC2: AH HA! SHAW is to blame!
wicker_knight: @TwilightAvalon I imagine the crew meeting included, "look, if you do this, I will acknowledge the joke. But then I will personally come over there and make you recut old Loading Time videos until your eyes bleed."
Pteraspidomorphi: Shaaawwww
MenomeTwitch: What if Paul was one of us? Just a stranger on the bus?
lare291: The real Paul was the friends we made along the way
TStodden: The stream hit lrrSPOOP MAXIMUM SPOOPAGE lrrSPOOP lrrBEEJ
Juliamon: I mean, we CAN blame Shaw, they deserve it, but it's probably Xsplit causing this.
Earthenone: !box
LRRbot: In the box is: many secrets
ThingsOnMyStream: I'm at home right now
tendrilsoftragedy: lrrAWW lrrAWW lrrAWW lrrAWW
m0nkeyrama: Big guy was too spooky for the frames
Foxmar320: Mr. X killed the frames. They died as soon as he got here.
chickenace11: I mean according to heather all the paul clones are just the sub babies so any one with a sub baby has had a paul
m0nkeyrama: lrrSPOOP
Metric_Furlong: !advice
LRRbot: Avoid the Pew Pews.
SpookySpaghooti: !box
LRRbot: In the box is: an honestly acquired Bump in the Night
DigitalSeahorse blames Shaw
chi7891: !quote
LRRbot: Quote #1870: "I don't care about crimes." —Graham [2016-02-17]
airgidcrann: The Ultimate Bioweapon: Project Paul
shurtal: X DID give it too 'em
tim19862: still waitin yeah?
red_shoes_jeff: #blameShaw
shurtal: i love how DMX got out of jail the day RE2 remake came out
josh_le_crafter: Mr X gave it to them, then subsequently took all the frames
TXC2: yeap, you'll know when start up again
Jeezy56: !badadvice
LRRbot: Try dying more.
Juliamon: Wait for everyone else to throw up signals
tendrilsoftragedy: #BlameJa
ryuhimora: isn't it great how a streaming setup that LRR uses literally every day can just break in an unusable way like this
Jake_the_guy: I vote that we blame the spoops for the loss of frames
m0nkeyrama: So odd
tendrilsoftragedy: #BlameJames even...
ryuhimora: computers need to be better
Galactic_pain: Still down?
DigitalSeahorse: #blameShawInsteadOfJamesNow for everything :P
TheMoatman: Wait are there frame drops or is the stream not even going?
m0nkeyrama: yes
TheMoatman: Because I don't even have signal
TheMerricat: @ryuhimora infrastructure, it's never as easy as set it and forget it.
m0nkeyrama: stream is not live atm
aClonedPickle: Still closed, still closed... hmm.
bazeldodoandpickle: There were frame drops, now it is not live
Juliamon: Yes, keep an eye on chat for a wall of lrrSIGNAL when it's back
Foxmar320: 2019 is the year of #blameshaw
Mister_BlueSky: #ShawIsTheFlaw
QwertMints: thanks @Juliamon
ThingsOnMyStream: This is a real tricky problem that seems to have cropped up again recently. Don't know if it is a xsplit thing, a show thing or something with our router lrrFRUMP
ThingsOnMyStream: *shaw thing
josh_le_crafter: hopefully the next time something drops, It'll be a sick beat.
m0nkeyrama: Oh no NotLikeThis
Pteraspidomorphi: How's the temperature over there?
ryuhimora: drop the Beej
red_shoes_jeff: lrrBEEJ
I_Am_Clockwork: heyho friends
TheMerricat: Well on the silver lining side, my "Offline" screen isn't dropping any frames. :-P KappaHD
TXC2: ThingsOnMyStream I wager it's a shaw thing
Our_oBoros: Mr X killed the frames. He made them... split you might say Kappa
Jake_the_guy: @ThingsOnMyStream no matter what the issue is thanks for working hard to fix it <3
bob_baggins: droping frames like they were sick beats
m0nkeyrama: Hope it turns out to be something simple to fix
ryuhimora: lrrDOTS lrrDOTS lrrDOTS
Theycallmejokke: Remember to pick your Beejs up after dropping them, don't just leave them on the ground
josh_le_crafter: *please do not chuck the beej without his consent*
m0nkeyrama: Dang it Shaw
Nigouki: didn't Beej say yesterday that they got some EXTRA THICC fiber pipes in?
Earthenone: the stream does not use the fibew
korvys: Perhaps the router has been infected with the T-Virus?
Foxmar320: They did. Just not what they are streaming from right now.
hyralt: Stream is going out over their secondary connection (cable, Shaw)
TheMerricat: Has Shaw finailly replaced WIggins as the default "Damit" person? ;-)
QuantumTwitch: Nothing to do but to wraith for the zombo spoops
ryuhimora: Just restart the stream in HiDenglerVison
A_Catastrophic_Success: Just go to Adam’s house. His stream appears to be fine.
m0nkeyrama: seabatBRAIN
Nigouki: isn't Shaw just a west coat bootleg version of Rogers?
TXC2: ryuhimora deep refernce
Jake_the_guy: yay
m0nkeyrama: We're back!
Mister_BlueSky: Yo!
Pteraspidomorphi: wb
gaming_neko_ramona: lrrSIGNAL
Foxmar320: lrrSIGNAL
TXC2: CONTACT!
HondoTrigger: hello!
arcaneIllumination: lrrSIGNAL lrrSIGNAL
hyralt: lrrSIGNAL
ryuhimora: lrrSIGNAL lrrSIGNAL
cardinalwiggles: MovieSign!
NimrodXIV: lrrSIGNAL
SolarBlitz1: lrrSIGNAL lrrSIGNAL lrrSIGNAL
weff47: oh hi
Nigouki: *coast
Theycallmejokke: The LRR streams run on fairy laughter, and unicorn farts
Ximos: yay
Amentur: lrrSIGNAL
m0nkeyrama: lrrSIGNAL lrrSIGNAL lrrSPOOP lrrSPOOP
lifecharacter: lrrSIGNAL
TheMerricat: lrrSIGNAL lrrSIGNAL lrrSIGNAL lrrSIGNAL lrrSIGNAL lrrSIGNAL lrrSIGNAL lrrSIGNAL
Astra7525: lrrSIGNAL
Jeezy56: lrrSIGNAL
toxic_citizen: rooDab
rocketjohn: still dropping
Mushbie: lrrSIGNAL lrrSIGNAL lrrSIGNAL lrrSIGNAL
Barb4rian: lrrSIGNAL lrrSIGNAL
breathlessisthehunt: lrrSIGNAL
WonderfulGlory: It's me, the chat thing!
TXC2: And we're back
prystigia: There Heeeeere
TehAmelie: lrrSCREAMNAL
Jake_the_guy: <3 hugs
m0nkeyrama: oh still dropping
Foxmar320: yep all over the floor
lifecharacter: Get your frame mop.
DigitalSeahorse: elfunkChunk elfunkChunk elfunkChunk elfunkChunk elfunkChunk dropping
NimrodXIV: still droppin
KodeMage: get Paul!
m0nkeyrama: Back but dropping
cardinalwiggles: We can hear you fine
KV1NN4: still dropping
josh_le_crafter: oh no
rocketjohn: this is so strange, the magic stream was pretty much ok
TXC2: Yeap droping hard
QuantumTwitch: yea its leaking like crazy
weff47: this stream has turned into a podcast
TXC2: Alex pls
sifonaonline: Twiiiiiitch!
breathlessisthehunt: Ben I like your nail color
m0nkeyrama: hm
DrasonSpike: dirty alex
josh_le_crafter: excuse me?
Foxmar320: :(
hyralt: I'm getting 1 frame every 4 seconds or so.
Zedruu_the_Goathearted: oOf
Keknar: Lets Nope podcast
Mushbie: #damnittwitch
pterodactyl_noises: BlameTwitch
tim19862: hmmm
KodeMage: change the stream to troubleshooting or tet support
Mister_BlueSky: I'm down for a podcast.
PMAvers: Resident Evil: The Radio Play
bazeldodoandpickle: weren't they just streaming on wizards stream?
ryuhimora: just cut video and describe everything happening onscreen
sifonaonline: The Loudboys Podcast.
Jake_the_guy: just chat about all the spoops
MenomeTwitch: Adam just vanished!
lifecharacter: Have Adam narrate everything and Ben provide shouts.
m0nkeyrama: the magic stream was fine
countz3r0: Someone must pay for this crime!!!
Foxmar320: Hey slidehsow G
Jake_the_guy: tell scary storys
edgar_j: f?
tim19862: D:
rocketjohn: and dead
NimrodXIV: and gone
HistorysGr8estMonster: Now we know it's serious when Graham is called over.
m0nkeyrama: RIP
tim19862: f
TehAmelie: it ded
Amentur: And back off
TXC2: and now we're down again
Phillammon Subscribed with Twitch Prime.
Phillammon: spoop'n'times!
LRRbot: lrrSPOT Thanks for subscribing, Phillammon! (Today's storm count: 87)
seth_erickson: i was listening that way anyways
CastleOtranto: Golly gosh darn!
TheMerricat: And they are gone again! Graham gave us the frump of disapppoinment and we died
KodeMage: the subpocylypse has broken everything
Boi_Ginny Subscribed with Twitch Prime. They've subscribed for 4 months, currently on a 4 month streak!
Boi_Ginny: I'd be here for a podcast.
LRRbot: lrrSPOT Thanks for subscribing, Boi_Ginny! (Today's storm count: 88)
tim19862: damn isp's
TXC2: Gawash
Astra7525: The frame counter keeps disappearing on the video stats overlay. Since you are combining multiple different video signals, is there perhaps some periodic misalignment of framerates?
DrasonSpike: id be up for a voice only radio esque stream with these bois and zombies
Foxmar320: This might be out of their control :(
SajuukSjet: oops, did they go offline again?
UnseenAcademical: I'm playing Mechanicus in the other window and these tech malfunctions feel very in-character.
cardinalwiggles: I think the only solution to this is for people to sub a lot more
Foxmar320: Yep offline again
TXC2: SajuukSjet yeap
ryuhimora: "frump of disappointment"
Astra7525: @DrasonSpike We could make this an old-timey radio play
QwertMints: whatcha mean @Astra7525 ?
Inquisitor_Xian: the scariest part was the technical difficulties!!!!! OooOoOoOooOOooOO!!
SajuukSjet: twitch being twitch, :sighs:
TheMerricat: @Foxmar320 I would assume given the level of expertise at LRR, it's either hardware failure or outisdie issues beyond their control.
hyralt: @Astra7525 Yeah! Ben does such a good old-timey accent. :D
Foxmar320: I don't think its Twitch this time
thesurfaceofthemoon: !next
LRRbot: Next scheduled stream: Let's Nope (Ben, Adam and Alex continue their playthrough of the Resident Evil 2 Remaster. Game: Resident Evil 2) at Wed 01:00 PM PST (32m ago).
TehAmelie: i blame Shaw
TXC2: is the Hard Drive full maybe?
ryuhimora: !advice
LRRbot: End the Alpha.
TwilightAvalon: It could, and probably, is a simple hiccup. Could be a loose wire or bad connection
TheMerricat: routers do die.
aClonedPickle: or just a garbage ISP with no motivation to not be garbage
ryuhimora: turn the moonbase off, then on again
aquinas_0: dieing routers tend to be more completely dead though
Earthenone: i thought spoops were supposed to cure hiccups
TwilightAvalon: internet connection doesnt flicker...you either have access or you dont
grennysohail Subscribed with Twitch Prime. They've subscribed for 27 months, currently on a 13 month streak!
grennysohail: WOOOT 27 Months of support for these amazingly funny canadians :D
LRRbot: lrrSPOT Thanks for subscribing, grennysohail! (Today's storm count: 89)
DigitalSeahorse: my router has been flaky too but it's like over 10 years old now
aquinas_0: @Earthenone it has to be really good spoops though
How_Fedorable Subscribed at Tier 1.
How_Fedorable: mmm whatcha say
LRRbot: lrrSPOT Thanks for subscribing, How_Fedorable! (Today's storm count: 90)
SajuukSjet: twilightavalon: dropped packet nightmares are a thing
TheMerricat: @TwilightAvalon as a poor joe who is still on ATT DSL connections I can tell you now that's false.
m0nkeyrama: seabatYIKES benginCry
SajuukSjet: but this does seem like twitch's problem
aflyingmuffin: when does afk start?
m0nkeyrama: 6pm
TXC2: !events
LRRbot: Want to know what's coming up? You can check it all out on the events page. https://www.twitch.tv/loadingreadyrun/events
aflyingmuffin: k thanks
Earthenone: afk starts in 4.5 hours
TheMerricat: @TwilightAvalon they have a whole range of disfunction they can go through before they are litterally dead
SajuukSjet: aflyingmuffin: https://loadingreadyrun.com/live
DigitalSeahorse: checked another stream and it's fine so must not be twitch wide
drcanonball: !twitter
TwilightAvalon: i still cure my hiccups by holding my breath for 15 seconds LrrSPOOP
countz3r0: somehow I blame Fortnite
tim19862: ^
Mr_sandmens: is let's hope not happening
DigitalSeahorse: #BlameForkKnife :P
TXC2: Mr_sandmens tech issues
Theycallmejokke: You the youth then ;P
m0nkeyrama: frames for days
Earthenone: lets hope is usualy mid november for a week :P
TwilightAvalon: someone finally sold me on Fortnite by describing it as the greatest baby sitter online gaming has ever had, and keeps the "bad kids" in 1 spot.
MenomeTwitch: I blame Apex Legends. They're taking down people not streaming the game.
TXC2: Hope is all year, for hope never dies Kappa
Foxmar320: I have a feeling this messed up the clips as well
TheMerricat: @Mr_sandmens we were up, but the frames were hitting the floor harder than zombies, then we were down, then we were up but Graham came in and gave us the fromp of Dissapointment and then we were down again.
KV1NN4: @Earthenone Ahahah thats a good name for it!
LRRTwitter: @loadingreadyrun> RT @AtomicMrshmallw> I watched the ⁦@loadingreadyrun⁩ AFK of ⁦@Kathleen_LRR⁩ ⁦@BengineeringTV⁩ and ⁦@WakeUpSuper⁩ playing Disney’s Villainous and I realized this was everything I ever wanted 😂 📷 https://pbs.twimg.com/media/DyvpV5kWsAAwuBM.jpg || https://www.twitter.com/loadingreadyrun/status/1093262153933414400
QwertMints: whats the situation chat? :)
TXC2 looks at tweet, "oh my"
Foxmar320: Everythings broke
Theycallmejokke: Events say Legacy Pendemic
A_Catastrophic_Success: !panic
LRRbot: lrrFINE THERE IS NO NEED TO PANIC, IT'S FINE. lrrFINE
TwilightAvalon: "They fucked my stream"
QwertMints: nuuuuu
TheMerricat: Kat looks good as Malficent.
m0nkeyrama: That's a great drawing
m0nkeyrama: of the three of them
josh_le_crafter: !panic
m0nkeyrama: Halloween ideas :o
josh_le_crafter: !adult
LRRbot: I need an adult!
TwilightAvalon: Im trying to imagine Adam now talking to Aladdin as Jafar
TwilightAvalon: and its making my laugh pretty good
TXC2: I;m an Adult lrrCREEPL lrrCREEPR
aylashae: are they fixing it or are they done for now?
Foxmar320: Trying to fix it
TXC2: trying to fix
GenericHerooo: Still offline, right?
PandasAndPancakes: !next
LRRbot: Next scheduled stream: Let's Nope (Ben, Adam and Alex continue their playthrough of the Resident Evil 2 Remaster. Game: Resident Evil 2) at Wed 01:00 PM PST (39m ago).
m0nkeyrama: trying to fix
TXC2: GenericHerooo sadly yes
PandasAndPancakes: Ah, ookay.
GenericHerooo: Ok.
m0nkeyrama: still offline but they're working on it
DigitalSeahorse: slifteCroissant sergeHeart sergeHeart panicBasket
TwilightAvalon: *Gardening with Greg Technical Difficulties*
DigitalSeahorse: oops
LoadingReadyRun: Update: We've restarted the computer as well and the modem and still having similiar issues. Thanks for your patience guys!
GenericHerooo: TwitchUnity
m0nkeyrama: No worries!
TXC2: no worries LRR
Boi_Ginny: lrrHEART
Theycallmejokke: lrrHEART
Foxmar320: Thanks for the update LRR
Jake_the_guy: @LoadingReadyRun thanks for trying so hard for us!
TheMerricat: I'd love it if they decided to update the OFFLINE screen to be a Gardening with Greg takeoff when things went down like this. :-)
Xinran: Yeah It's worth it by far!
m0nkeyrama: Thank you for keeping us informed :D
josh_le_crafter: is it just my slow internet, or is adam's stream still running...
TwilightAvalon: *thumbs up*
arcaneIllumination: We understand that you guys are doing everything you can. Thanks for the update.
aClonedPickle: but did you save???? lrrBEEJ
DigitalSeahorse: lrrHEART
tim19862: :/
gaming_neko_ramona: lrrHEART
TXC2: josh_le_crafter he left it on bu accident
DigitalSeahorse: feliciaSave feliciaSave feliciaSave
QuantumTwitch: no worries, youll get there
ShadeofHades: The wording sounds like that was a Ben message
josh_le_crafter: huh...
toxic_citizen: rooLove
josh_le_crafter: !uptime
LRRbot: The stream is not live.
TheMerricat: Adam's stream is hosting someone else for me, is that what you mean @josh_le_crafter
Jorge4hg: lrrHEART
m0nkeyrama: He knows it's on too @josh_le_crafter
A_Catastrophic_Success: !secret
LRRbot: That's my secret, I'm always salty.
TwilightAvalon: @TheMerricat I really hope they do make Gardening with Greg crapshoots
m0nkeyrama: Nothing he can do about it until he gets home
TwilightAvalon: more*
TheMerricat: me too @TwilightAvalon
GenericHerooo: Haha. Good secret.
TheMerricat: I've got a solution, they pack everything up, take it to Adam's place, play from there. :-P
josh_le_crafter: ill just catch the vod, bye guys
DigitalSeahorse: sergeHeart theonl45Heart ferociousPride feliciaHeart ferociousHug ferociousModlove
DigitalSeahorse: LesbianPride GayPride BisexualPride TransgenderPride PansexualPride
DigitalSeahorse: AsexualPride IntersexPride NonBinaryPride GenderFluidPride
Mister_BlueSky: mister165Spoon mister165Spoon mister165Spoon mister165Spoon mister165Spoon
DigitalSeahorse: SPOOOOOOOOOOON!
Mister_BlueSky: Spoonman! I'm together with your plan, save me!
JaymicUnyielding: Wait, I just got back. What happened?
m0nkeyrama: Tech issues
Juliamon: Framedrop trubs
Pteraspidomorphi: Can we run the stream over the shiny new fiber optics?
GenericHerooo: Squid1 Squid2 Squid3 Squid4 bleedPurple
JaymicUnyielding: oh kk
DigitalSeahorse: they restart computer
m0nkeyrama: we were watching a narrated slideshow
TheBorzoi: Game so scary, the frames noped away
An anonymous user gifted a Tier 1 sub to DigitalSeahorse!
LRRbot: lrrSPOT Thanks for subscribing, digitalseahorse! (Today's storm count: 91)
A_Catastrophic_Success: <message deleted>Everyone go raid Serge while we wait?
bob_baggins: i need them zombspoops
bob_baggins: word!
JaymicUnyielding: Did they finally run into you-know-who yet?
Erudite_Cynic: raid adam Kappa
cheetoJack: I didn't know Voldemort was in this game
Mister_BlueSky: Kind of. We didn't see much of it.
GenericHerooo: Haha
QwertMints: what is serge's channel?
DigitalSeahorse: anonymous lrrDARK lrrHEART lrrDARK lrrHEART lrrAWESOME lrrAWESOME lrrAWESOME thank you!
TXC2: JaymicUnyielding yeap, and then all the frames died
sopranocat: Sooooo is anyone watching the Passage and finding it eerily reminiscent of The Last of Us and wondering if the game devs read the trilogy too and just didn't acknowledge it?
m0nkeyrama: We same some frames with youknowwho in them
Sarah_Serinde: Chat please don't call for raids
JaymicUnyielding: aww
Sarah_Serinde: Especially if we're not sure if they'll come back up
TheMerricat: !lrrfriends
sopranocat: Random topic so people won't picnic
A_Catastrophic_Success: Sorry
CaptainEnder7: !next
LRRbot: Next scheduled stream: Let's Nope (Ben, Adam and Alex continue their playthrough of the Resident Evil 2 Remaster. Game: Resident Evil 2) at Wed 01:00 PM PST (44m ago).
countz3r0: Can we be sure this isn't James' fault?
TheMerricat: !help
DigitalSeahorse: #BlameShaw
m0nkeyrama: I have faith they'll fix it soon enough seabatSEAL Or they'll let us know if they can't
GenericHerooo: #BlameMrX
GenericHerooo: (?)
TheMerricat: I could have sworn there was a lrrbot command to dump out the channels of the LRR team and friends.
Mister_BlueSky: !homestreams
LRRbot: Crew homestreams: Adam: twitch.tv/seabats | Alex: twitch.tv/VoxLunch | Ben: twitch.tv/bengineering | Cameron: twitch.tv/unarmedoracle | Cori: twitch.tv/corianderd | Heather: twitch.tv/LunarJade | Ian: twitch.tv/tiltyhouse | James: twitch.tv/James_LRR | Kathleen: twitch.tv/kathleen_lrr | Matt: twitch.tv/wiggins | Serge: twitch.tv/sergeyager